TELLIMISTINGIMUSED

TELLIMIS-TINGIMUSED

Ostmine

Veebipoe Zinuz (edaspidi Veebipood) omanik on Zinuz OÜ (registrikood 14537809), asukohaga Keila.

Kaupade kirjeldused ja hinnad on avaldatud iga toote juures. Kõik hinnad on toodud eurodes. Valige sobivad kaubad välja ja lisage ostukorvi, määrates ka toote koguse. Ostukorvi sisust saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile veebilehe päises.

Kui kõik vajalikud tooted on ostukorvis, siis valige kauba kättesaamisviis ning täitke vajalikud väljad.

Zinuz e-poes on võimalik tasuda Swedbanki, SEB, Luminor, Coop`i ja LHV pangalingi vahendusel.

NB – pangalingiga maksmisel pärast makse sooritamist vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul teie tellimust ei aktiveerita.

Tellimus jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

Pärast makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile tellimuskinnituse.

Kauba kättetoimetamine

Kauba kättesaamiseks on mitu võimalust (Eesti siseselt):

TASUTA TRANSPORT ALATES 75 EUROST!

  • Tulen ise järgi (võimalik tulla kaubale ise järgi Keilas E-R 18.00-21.00, eelneval kokkuleppel). Valiku tegemisel võtame ise ühendust.
  • Telli kaup Smartpost pakiautomaati. Hind 2,99 €. Valides SmartPOSTi, valige rippmenüüst ka pakiautomaat, kuhu pakki soovite saada.
  • Telli kaup Omniva pakiautomaati. Hind 3,99 €. Valides Omniva, valige rippmenüüst ka pakiautomaat, kuhu pakki soovite saada.

Saadame soovi korral kaupu ka teistesse Euroopa Liidu riikidesse. Kui on soov tellida kaupa välismaale, palun kirjutage enne tellimuse tegemist e-posti aadressil info@zinuz.ee.

Kaup saadetakse üldjuhul välja kahe tööpäeva jooksul. Teatame Teile kindlasti, kui tellimust ei ole võimalik 3 tööpäeva jooksul saata.

Pärast kauba üleandmist transpordipakkujale hakkavad kehtima transpordiettevõtte poolt kehtestatud tähtajad, mille kohta saab täpsemat infot Itella või Omniva veebilehelt. Kuigi teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja. Üldjuhul toimetatakse pakid kohale 2 tööpäeva jooksul alates paki postitamisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Ostja nõusolekul pakume ka asendust.

Kauba tagastamine

Ostja on kohustatud oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil info@zinuz.ee. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab ostja, v.a juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt tellimuse alusel saadud tasud.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kui saate kauba kätte postiautomaadi kaudu ning pakend(id) on purunenud või rikutud, palume pakendeid pildistada ja saata meiliaadressile info@zinuz.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus on olemas tarbijale asja üleandmisel. Kui tarbija avastab, et saadetud kaup on puudustega, ei tohi neid tooteid kasutada ja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul kättesaamisest tuleb meile sellest e-posti või kirja teel teatada.

Kui kaup on puudustega meie süül, asendame või hüvitame puudustega kauba summas, mille Te selle eest tasusite meie veebipoes.

Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja tarbijale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal.

Kui tarbijal on veebipoe www.zinuz.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@zinuz.ee.

Kui tarbija ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Kontaktandmed

Kui Teil on küsimusi, palun edastage need e-posti aadressil info@zinuz.ee.